Regardz is vanaf nu ook via WhatsApp te bereiken

whatsapp Omdat WhatsApp tegenwoordig hét communicatiekanaal van Nederland is, is het vanaf nu ook mogelijk om te Whatsappen met de klantenservice van Regardz. Vanwege de eenvoudigheid en de laagdrempeligheid van WhatsApp is het een ideaal middel om snel een vraag te stellen over bijvoorbeeld een locatie of een reservering.

Ook heeft Regardz een afdeling Customer Service samengesteld, waarin een vijftiental service- en locatiespecialisten werkzaam zijn die de locaties door en door kennen en alles kunnen regelen, doordat ze zich volledig op de oplossing van de klant richten. Door de nieuwe samenstelling van dit team, inclusief de uitbreiding van de services, kan Regardz de klant zo professioneel en snel mogelijk van dienst zijn.

“We willen het aardigste bedrijf van Nederland zijn. Daar hoort een goede klantenservice bij. We vinden het belangrijk om op een laagdrempelige manier in contact te zijn met onze klanten en gasten. En dit is juist een van de voordelen van WhatsApp. Als iemand nu dus een vraag, opmerking of klacht heeft, kan dit heel eenvoudig direct via WhatsApp doorgegeven worden. En een leuke bijkomstigheid is dat we de eerste in de branche zijn die dit aanbieden”, aldus Luc van Bussel, CEO van Regardz Hospitality Group.

Regardz is nu op verschillende manieren te bereiken: via de website, social media, een gratis servicenummer, een chatservice en nu dus ook via WhatsApp op nummer 06 – 52 52 74 88.